"Náročný pacient" nebo jen náročná komunikace?
- 20. 8.
- 3 min
Překonání paternalistického přístupu jako klíč ke kvalitnější zdravotní péči
- 20. 2.
- 2 min
Výcvik komunikačních dovedností se chýlí ke svému konci
- 2. 2.
- 3 min
Zakladatelka MedicRise Barbora Mechúrová v žebříčku Forbes 30 pod 30
- 28. 1.
- 3 min
Protokol BLAST pro usnadnění komunikace s nespokojenými pacienty
- 28. 1.
- 2 min
Ohlédnutí za 2. ročníkem konference Zdravé zdravotnictví
- 28. 1.
- 2 min
Zdravé zdravotnictví: Společná cesta ke komplexnímu uzdravení
- 28. 4. 2021
- 7 min
Specifika komunikace a nové výzvy při sdělování závažných zpráv během pandemie Covid-19
- 12. 1. 2021
- 6 min
"Já nemám problém, vy jste blázni!" aneb Komunikace s pacientem bez náhledu na duševní onemocnění
- 12. 1. 2021
- 2 min
Reflektování pocitů aneb Dejme pacientům najevo, že jejich emoce vnímáme!
- 12. 1. 2021
- 6 min
Sdělování závažných zpráv představuje jednu z nejnáročnějších situací v medicínské praxi
- 12. 1. 2021
- 3 min
Reflektivní naslouchání jako dovednost ke skutečnému porozumění našim pacientům
- 12. 1. 2021
- 2 min
Co představuje "empatické naslouchání"?
- 12. 1. 2021
- 2 min
Jak aktivně nasloucháte svým pacientům?