"Náročný pacient" nebo jen náročná komunikace?
Překonání paternalistického přístupu jako klíč ke kvalitnější zdravotní péči
Výcvik komunikačních dovedností se chýlí ke svému konci
Zakladatelka MedicRise Barbora Mechúrová v žebříčku Forbes 30 pod 30
Protokol BLAST pro usnadnění komunikace s nespokojenými pacienty
Ohlédnutí za 2. ročníkem konference Zdravé zdravotnictví
Zdravé zdravotnictví: Společná cesta ke komplexnímu uzdravení
Specifika komunikace a nové výzvy při sdělování závažných zpráv během pandemie Covid-19
"Já nemám problém, vy jste blázni!" aneb Komunikace s pacientem bez náhledu na duševní onemocnění
Reflektování pocitů aneb Dejme pacientům najevo, že jejich emoce vnímáme!
Sdělování závažných zpráv představuje jednu z nejnáročnějších situací v medicínské praxi
Reflektivní naslouchání jako dovednost ke skutečnému porozumění našim pacientům
Co představuje "empatické naslouchání"?
Jak aktivně nasloucháte svým pacientům?